ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН РОБОТИ
у режимі
дистанційної навчання на час проведення
карантинних заходів
Миндрул Тетяни Борисівни,
вчителя зарубіжної літератури, української мови та літератури
КЗ ЗСО «Липнязька ЗШ І-ІІІ ст.» на ІІ
семестр 2019-2020 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Примітки
|
1.
|
Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території
України коронавірусу COVID-19»
|
26.03.
|
|
2.
|
Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно
до наказу директора школи в телефонному та онлайн режимі.
|
26.03.
|
|
3.
|
Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми
навчання учнів, та методи його впровадження.
|
26.03.
|
|
4.
|
Корегування календарно-тематичного
планування на ІІ семестр.
Опрацювання програм для складання завдань та тестів з освітніх розділів
програми
|
27.03.
|
|
5.
|
Складання індивідуального плану роботи на період карантину
|
27.03
|
|
6.
|
Створення вайбер-групи для учнів 7 класу, долучення до неї учителів та адміністрацію школи
|
27.03.
|
|
7.
|
Створення основного онлайн-ресурсу для інформування учнів про освітній
процес
|
30.03.
|
|
8.
|
Проходження онлайн-вебінарів, пошук корисної інформації для
саморозвитку та обмін нею з вихованцями
засобами мережі Інтернет
|
постійно
|
|
9.
|
Методична робота над розробкою тематичних заходів, розгорнутих
планів-конспектів занять (в електронному вигляді)
|
постійно
|
|
10.
|
Розробка тематичних презентацій, технологічних карток та інших
методичних матеріалів для забезпечення
занять
|
постійно
|
|
11.
|
Індивідуальні консультації
для учнів класу, які потребують допомоги під час навчання
в дистанційній формі
|
постійно
|
|
12.
|
Індивідуальні
консультації для батьків в онлайн-режимі.
|
постійно
|
|
13.
|
Пошук соціально-корисної інформації з питань дотримання норм гігієни, безпеки
життедіяльності, запобігання травмам,
дій у надзвичайних ситуаціях (відправлення
посилань учням, розміщення в соцмережах)
|
постійно
|
|
14.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 5 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
15.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 7 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
16.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 8 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
17.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 9 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
18.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 10 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
19.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань із зарубіжної
літератури для учнів 11 класу відповідно до розкладу
|
постійно
|
|
20.
|
Створення електронної бібліотеки цікавих завдань з української мови та літератури для учнів 9 класу відповідно до
розкладу
|
постійно
|
|
21.
|
Опрацювання педагогічної періодичної преси
|
постійно
|
|
22.
|
Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та
ЗНО.
|
березень
|
|
23.
|
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання
предметів після карантину
|
квітень
|
|
24.
|
Перевірка робіт учнів, що виконувались в умовах карантину (перевірка
зошитів)
|
травень
|
|
25.
|
Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю
|
постійно
|
|
26.
|
Перевірка стану ведення календарних планів, поурочних планів, класних
журналів, виховних планів
|
червень
|
|
27.
|
Підведення підсумку пройдених курсів. Виставлення семестрових та річних
оцінок
|
червень
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар