понеділок, 30 березня 2020 р.

Завдання із зарубіжної літератури, 5 клас


Дистанційна зарубіжна література 5 клас
Вчитель Миндрул Т.Б.

Дата
             Тема уроку
Домашнє завдання
Перевірка
1.
31.03
Дит.
літер.
Крюс  "Тім Талер, або проданий сміх"
Порівняти героїв повісті Тіма та барона
У зошит записати порівняльну таблицю двох героїв
2.
01.04
Льюїс Керролл "Аліса в країні Див"
Персонажі, які оточують Алісу
Записати у зошит усіх героїв повісті,
Намалюйте ілюстрацію до повісті
Дайте відповідь на запитання "З ким,  на вашу думку, Алісі було важко знайти спільну мову? Чому?(Опишіть це в зошит)
3.
01.04.
Дит.
літер.
Астрід Ліндгрен "Малий і Карлсон, що живе на даху"
Прочитайте твір
(Про Карлсона, що живе на даху)
Запишіть позитивні та негативні риси Карлсона (у робочий зошит)
4.
02.04.
Льюїс Керролл "Аліса в країні Див".Особливості художньої мови твору
Розглянте цю таблицю, повторіть характеристику Алісита, події, які з нею трапилися
Запишіть у зошит 3 приклади, де в повісті відбувається гра словами, пісні, приказки, прислів'я, віршики
5.
07.04.
курс
Світ дитинства Астрід Ліндрен у повісті «Малий і Карлсон, що живе на даху»
Продовжуйте читати повість. "Яке дитинство було у Малого?» (усно)
Дати відповідь на запитання «Чому Малий сумує?(письмово)
6.
08.04.
курс
Буденне життя Малюка і найкращий у світі Карлсон
Продовжуйте читати повість.
«Якою була мова у героїв повісті? ( усно)
Дайте відповідь на запитання         « Що незвичне у мові Карлсона?» (письмово)
7.
08.04
 Вікторина «Пригоди Аліси»
Скласти 6 тестових завдань до повісті «Аліса в Країні Див»
Записати у зошит тестові завдання
8.
09.04.
Марина Цвєтаєва «Книжки в обкладинках  червоних»
Прочитати с.232-235
Запишіть автора,назву твору,та героїв, які згадані у вірші Цвєтаєвої (письмово)
9.
14.04
Курс
Буденне життя Малюка і найкращий у світі Карлсон
Читати розділи повісті про Карлсона
Запишіть назви частин повісті.Яка з них вам сподобалась найбільше?Чому?
10.
15.04.
Курс
Карлсон - самозакоханий егоїст чи вірний друг?

Знайти приклади з твору і довести, коли Карлсон поводився, як егоїст, а коли, як вірний друг? (усно) 
Запишіть три  приклади, коли Карлсон був вірним другом
11.
15.04.
Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі
https://onlinetestpad.com/hpcr5vqp4m7gg

тестові завдання до уроку

Виконайте тестові завдання, Свої резулультати надішліть
12.
16.04.
Контрольна робота за розділом "Сила творчої уяви"
Результат контрольної роботи надішліть  (мені особисто)
13.
21.04.
Курс
П .Л.Треверс "Мері Поппінс"
Прочитати  уривки повісті. переказувати найцікавіші моменти (усно)
Записати героїв повісті у зошит
14.





15.









16.





17.








18.




19.











20.








21.


22.




23.






24.





25.




26.





27.








28.






29.


30.


31.










32.
22.04.
курс




22.04.









23.04.





28.04.
курс







29.04.
курс



29.04.











30.04








05.05.
курс

06.05
курс



06.05.






07.05.





12.05.
курс



13.05.
курс




13.05.








14.05.






19.05
курс.

20.05.
курс

20.05.










21.05.
П .Л.Треверс "Мері Поппінс"
Няня казкова і справжня одночасно

Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"






Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"


Відносини батьків і дітей у повісті             


  П Л.Треверс "Мері Поппінс"







Образ чарівної няні, яка дарує дітям любов і турботу


ХарактеристиМістера Вонки










Зображення в повісті реального й фантастичного






Незвичайні чудеса у звичайному житті

Джанні Родарі "Казки по телефону"



Доброта та щирість
головного героя





Туве Янсон "Капелюх чарівника"




Джанні Родарі "Казки по телефону"



Джанні Родарі "Казки по телефону"Туве




Туве Янсон "Капелюх чарівника"







Туве Янсон "Капелюх чарівника"





Джанні Родарі "Казки по телефону"

Моя улюблена книга


Позакласне читання.
П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» 


Контрольна робота





Дати характеристику Мері Поппінс (усно)





Прочитати  розділи твору (Початок) ШУКАЙТЕ В ІНТЕРНЕТІ!!!





https://youtu.be/Lrf3QouFHYk


Продовжуйте читати твір.Опишіть цікаві пригоди Чарлі на казковій шоколадній фабриці містера Вонки (усно)

https://youtu.be/xzxrm827WNw

Складіть розповідь про стосунки батьків і дітей у повісті (усно)







Складіть розповідь про няню Мері Поппінс (Усно)



Скласти розповідь про містера Вонку(усно)











Опишіть реальне і фантастичне у повісті (усно)







Мері Поппінс допомогла дітям відкрити  таємниці  життя. Які саме?(усно)

Прочитати казки Джанні Родарі (Історія написання казок)




Скласти розповідь про Чарлі Бекета (усно)






 Опрацювати підручник с.243-246

Прочитати твір



Читання казок



Читання казок





Читання твору.
Записати персонажів твору







Читання твору. Пригоди Мумі-тролів






Світ дитячих мрій і сподівань (усно)


Розповідь про свою книгу (письмово)


Прочитати твір
https://youtu.be/8nVY8Gt_YIA









 Виконати контрольну роботу до 25 травня

https://drive.google.com/open?id=19sZU4zd6yQnhbu3ORkSVrkLDygzs_e4b



Записати по три ознаки, коли няня казкова, а коли справжня? (письмово)
Назватить головних героїв.(письмово)Щоб ви сказали про дітей, яким випав щасливий квиток? (усно)

Які п'ять пригод вам сподобались найбільше? Чому? (письмово)

Запишіть про три випадки, коли вам найбільше не сподобалась поведінка батьків щодо дітей
Запишіть 5 рис няні, які вам сподобались  найбільше? Чому?

Дайте відповідь на запитання "Чи змінився містер Вонка до кінця книги? Що головне допоміг йому зрозуміти Чарлі?"(письмово)

Які фантастичні солодощі на фабриці вам найбільше сподобались? (письмово)

Коли і як няня залишає дітей?(письмово)
Яка казка вас найбільше вразила,чому?(письмово)

Чому, на вашу думку, саме Чарлі стає переможцем у творі?
 ( письмово)

Назвіть героїв казки.Чим вам ці герої подобаються? (письмово)

Які почуття викликають у вас казки Родарі?(письмово)
Намалюйте ілюстрацію до казки Родарі,
(підпишіть обов'язково)

Як у казці описані доброта, щирість, сімейні цінності героїв ( усно)


Які пригоди вам сподобались найбільше? Чому? (письмово)


Немає коментарів:

Дописати коментар