понеділок, 30 березня 2020 р.

Завдання із зарубіжної літератури, 7 клас


Дистанційна зарубіжна література 7 клас
План роботи вчителя  Миндрул Тетяни Борисівни
Дата
                         Тема уроку
Домашнє завдання
Перевірка
1.
30.03
Новела «Останній листок». Специфіка розкриття образу Бермана
Підручник с.230-235. Вибрати з тексту характеристику Бермана
Дайте відповідь на запитання «Чи можна вважати намальований Берманом листок шедевром, про який   він мріяв усе життя?» (письмово)
2.
03.04
О.Генрі "Останній листок". Образи  дівчат Сью та Джонсі. Порівняння образів новели.Особливості художньої мови новели
Прочитати новелу "Останній листок", знайти цитати- характеристики дівчат Сью та Джонсі.
Складіть таблицю-характеристику дівчат.Що в них спільного, чим вони відрізнялися?(письмово у робочий зошит, ставте дату)
3.
06.04.
Розвиток мовлення (письмово) Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (За новелою О.Генрі «Останній листок»
Скласти твір – роздум на задану тему
Записати у зошит
4.
10.04.
Герберт  Уеллс –видатний англійський фантаст. Новела «Чарівна крамниця»
Прочитати с.241-243, прочитати новелу         « Чарівна крамниця» (с.243-247)
Запишіть назви творів  Уеллса, які згадані у підручнику ( у зошит)

5.
13.04.
Точка зору дорослого й дитини у новелі «Чарівна крамниця»
Які почуття охопили хлопчика у крамниці? А батька? (усно)
Дайте характеристику хлопчику Джипу (Усно)
Що ж Джипу допомогло потрапити до
 чарівної крамниці? (письмово)
6.
17.04
Рюноске Акутагава
новела
"Павутинка"
Прочитайте про письменника с.248-249,
прочитайте новелу с.250-251

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=565427254179254&id=
100021359536862
 Як автор описав їдею моральної справедливості в новелі? (письмово)
7.
24.04.
Філософський зміст твору.Підтекст Художні образи новели (Будда, Кандата)
Дайте відповідь на запитання підручника с.252 (усно)
Дайте відповідь на запитання "Чому Будда вирішив допомогти грішникові?"
(письмово)
8.
27.04
Контрольна робота за розділом "Світова новела"
Повторіть вивчене за підручником (с.288-250)
https://drive.google.com/open?id=1Ee3wkJl_J9xcksu7lSBfJvqsWV7Mz6Ye
-це текст контрольної роботи, зробіть та надішліть мені, щоб отримати тематичну оцінку!!!
9.
30.04.
Айзек Азімов "Фах"Роздуми про майбутнє людини й людства
Знайти короткі відомості про письменника
https://youtu.be/0K97tSt6xss
Записати короткі відомості про письменника та його найвідоміші твори

https://youtu.be/OYHvfsCV1-w
10.






11.







12.






13.




14.


15.
04.05






08.05..







12.05.






15.05.




18.05.


22.05.
Образ Джорджа Плейтона. Проблема духовної реалізації людини.



Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мисленення, творчої уяви , моральних цінностей
Діана Вінн Джонс
"Мандрівний замок Хаула"




ОБРАЗ головної  героїні Софі



Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Образ Меггі- дівчинки, котра любить читати
Дайте відповідь на запитання "Яке призначення людини в сучасному світі?"
Як описує життя людей у майбутньому Айзек Азімов (усно)



Прочитайте твір





Опишіть світ мрій,бажань та жахів Софі (усно)










Прочитайте твір
https://youtu.be/432612XIwNs


пригоди сталися з Меггі? (усно)




https://youtu.be/eEKqTG03qXQ

https://youtu.be/D4jml4Dd2A0
https://youtu.be/May58lz2yAo






Що допоможе людині у майбутньому
стати творчою, самодостатньою особистістю? ( за твором А. Азімова "Фах")- письмово




Визначте, як автор поєднує елементи казки і детективу  у творі
( по 5 прикладів записати)

https://youtu.be/pB78GCfW81o


Чому, на вашу думку, казка має щасливий кінець? Чи заслужила Софі кохання та щастя?(письмово)


Яка роль "оживлення" книжкових героїв
у творі? ( усно)
https://youtu.be/SnNA7myNf_g

Що допомогло Меггі пройти усі випробування? (письмово)

Немає коментарів:

Дописати коментар