Дистанційна зарубіжна література 7 клас
План роботи вчителя Миндрул Тетяни Борисівни
№
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Домашнє завдання
|
Перевірка
|
1.
|
30.03
|
Новела «Останній листок». Специфіка розкриття образу Бермана
|
Підручник с.230-235. Вибрати з тексту характеристику Бермана
|
Дайте відповідь на запитання «Чи можна вважати намальований Берманом
листок шедевром, про який він мріяв усе життя?» (письмово)
|
2.
|
03.04
|
О.Генрі
"Останній листок". Образи дівчат Сью та Джонсі. Порівняння
образів новели.Особливості художньої мови новели
|
Прочитати
новелу "Останній листок", знайти цитати- характеристики дівчат Сью
та Джонсі.
|
Складіть
таблицю-характеристику дівчат.Що в них спільного, чим вони
відрізнялися?(письмово у робочий зошит, ставте дату)
|
3.
|
06.04.
|
Розвиток мовлення
(письмово) Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (За новелою
О.Генрі «Останній листок»
|
Скласти твір – роздум на
задану тему
|
Записати у зошит
|
4.
|
10.04.
|
Герберт Уеллс –видатний англійський фантаст. Новела
«Чарівна крамниця»
|
Прочитати с.241-243,
прочитати новелу « Чарівна
крамниця» (с.243-247)
|
Запишіть назви творів Уеллса, які згадані у підручнику ( у зошит)
|
5.
|
13.04.
|
Точка зору дорослого й дитини у новелі «Чарівна крамниця»
|
Які почуття охопили хлопчика у крамниці? А батька? (усно)
|
Дайте характеристику хлопчику Джипу (Усно)
Що ж Джипу допомогло потрапити до чарівної крамниці? (письмово) |
6.
|
17.04
|
Рюноске Акутагава
новела "Павутинка" |
Прочитайте про письменника с.248-249,
прочитайте новелу с.250-251 |
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=565427254179254&id=
100021359536862 Як автор описав їдею моральної справедливості в новелі? (письмово) |
7.
|
24.04. |
Філософський зміст твору.Підтекст Художні образи новели (Будда, Кандата)
|
Дайте відповідь на запитання підручника с.252 (усно)
|
Дайте відповідь на запитання "Чому Будда вирішив допомогти грішникові?"
(письмово) |
8.
|
27.04
|
Контрольна робота за розділом "Світова новела"
|
Повторіть вивчене за підручником (с.288-250) |
https://drive.google.com/open?id=1Ee3wkJl_J9xcksu7lSBfJvqsWV7Mz6Ye
-це текст контрольної роботи, зробіть та надішліть мені, щоб отримати тематичну оцінку!!! |
9.
|
30.04.
|
Айзек Азімов "Фах"Роздуми про майбутнє людини й людства
|
Знайти короткі відомості про письменника
|
https://youtu.be/0K97tSt6xss
Записати короткі відомості про письменника та його найвідоміші твори https://youtu.be/OYHvfsCV1-w |
10.
11. 12. 13. 14. 15. |
04.05
08.05.. 12.05. 15.05. 18.05. 22.05. |
Образ Джорджа Плейтона. Проблема духовної реалізації людини.
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мисленення, творчої уяви , моральних цінностей Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" ОБРАЗ головної героїні Софі Корнелія Функе "Чорнильне серце" Образ Меггі- дівчинки, котра любить читати |
Дайте відповідь на запитання "Яке призначення людини в сучасному світі?" Як описує життя людей у майбутньому Айзек Азімов (усно) Прочитайте твір Опишіть світ мрій,бажань та жахів Софі (усно) Прочитайте твір https://youtu.be/432612XIwNs пригоди сталися з Меггі? (усно) https://youtu.be/eEKqTG03qXQ https://youtu.be/D4jml4Dd2A0
|
https://youtu.be/May58lz2yAo
Що допоможе людині у майбутньому стати творчою, самодостатньою особистістю? ( за твором А. Азімова "Фах")- письмово Визначте, як автор поєднує елементи казки і детективу у творі ( по 5 прикладів записати) https://youtu.be/pB78GCfW81o Чому, на вашу думку, казка має щасливий кінець? Чи заслужила Софі кохання та щастя?(письмово) Яка роль "оживлення" книжкових героїв у творі? ( усно) https://youtu.be/SnNA7myNf_g Що допомогло Меггі пройти усі випробування? (письмово) |
Немає коментарів:
Дописати коментар