Дистанційна зарубіжна література 11 клас
План роботи вчителя Миндрул Тетяни Борисівни
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Перевірка
|
1
|
31.03.
|
Ясунарі
Кавабата "Тисяча журавлів".Роль чайної церемонії в композиції твору
|
Прочитати
твір Ясунарі Кавабати "Тисячі журавлів"
Чайна
церемонія в житті японців(підручник с.153- 154)
|
Визначити
роль чайної церевоніі у композиції твору
(записать
у робочий зошит)https://youtu.be/5u1a9MfVgsU
|
2.
|
03.04.
|
Ясунарі
Кавабата "Тисяча журавлів". Провідні ідеї твору. Образна система
повісті.Еволюція головного героя Кікудзі
|
Опрацювати
підручник с.155-157
|
Знайдіть у
повісті епізоди, коли юний Кікудзі відчував а)самотність; б)кохання; в)огиду;
г)просвітлення; д)співчуття;
е) невизначеність (записать у робочий зошит)
|
3.
|
07.04
|
Ясунарі Кавабата «Тисяча
журавлів». Японські уявлення про красу про красу та їх відображення у творі.
Особливості стилю письменника
|
У чому особливість
японських уявлень про красу? (усно)
|
Дати розгорнуту відповідь
на питання «Які особливості стилю Ясунарі Кавабата можна визначити у повісті?» (письмово)
|
4.
|
10.04.
|
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ століття
|
Прочитати підручник
с.160-162
|
Що мені відомо про «театр
абсурду»? (письмово)
|
5.
|
14.04
|
Ф. Дюрренматт
"Гостина старої дами" |
Опрацювати підручник с.162
|
Прочитати драму "Гостина старої дами"
|
6.
|
17.04.
|
Література постмодернізму. Постмодернізм-одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХст.-початку ХХІ століття
|
Опрацювати підручник С.163-167
|
Запишіть основні онаки літератури постмодернізму
|
7.
|
21.04.
|
Милорад Павич.короткі відомості про митця.Оповідання "Скляний равлик"
|
Опрацювати підручник с171-173, прочитати оповідання
|
Визначити риси постмодернізму в оповіданні (письмово)
|
8.
|
24.04
|
Милорад Павич "Скляний равлик".Варіанти фіналу як ознаки стилю Павича
|
Опрацювати підручник с.173-175
|
Яке значення центральної метафори в оповіданні? (письмово)
|
9.
|
28.04.
|
Маркус Зузак. Короткі відомості про митця."Крадійка книжок"- роман про Другу світову війну
|
||
10.
|
05.05.
|
Історія життя дівчини Лізель Мемінгер
|
Читання роману. Прослідкуйте сюжетні лінії стусунків Лізель з батьками (усно)
|
З ким з батьків у дівчинки були кращі стосунки? чому?(письмово)
|
11.
|
08.05.
|
Викриття згубного впливу нацизму у творі.
|
Охарактеризуйте образи "маленьких людей", які опинилися в умовах фашитської системи(усно)
|
Наведіть приклади високих гуманних стосунків між звичайними жителями Німеччини
(письмово) |
12
13. |
15.05.
19.05. |
Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури
Контрольна робота |
Написати есе "Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі" (за романом М.Зузака "Крадійка книжок")
Тема: «Людина та пошуки сенсу існування в прозі
другої половини ХХ ст.», «Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст.»,
«Сучасна література в юнацькому читанні»
Написати творчу роботу на одну із запропонованих тем:
|
Визначити форми оповіді в романі
(усно) 1.ü Есе: «Людина – частина Всесвіту, слабка й непереможна водночас» (за повістю Е. Хемінгуея «Старий і море»). 2.ü Есе: «Безмежний простір твору М. Павича «Скляний равлик». 3.ü Есе: «Крадійка книжок» Маркуса Зузака – книга про Слово, з якого складається Життя» (висловити думку про книгу як символ збереження духовності в жорстокому світі). |
Немає коментарів:
Дописати коментар