Дистанційна зарубіжна література 9 клас
План роботи вчителя Миндрул Тетяни Борисівни
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє
завдання
|
Перевірка
|
1
|
30.03.
Курс
|
Курс.
Українські мотиви й образи у творах В.Короленка
https://onlinetestpad.com/hmknxsd5bfcho контрольна драматургія |
Переглянути,
раніше прочитані твори Королена «Сліпий музикант» (Тема Лабунця Богдана- дати
розгорнуту вдповідь у зошит)
|
(Для всіх)
Знайти у творах приклади звертання до українських мотивів й образів (по 5
прикладів, письмово), у робочий зошит
|
2.
|
01.04.
|
Михайло Булгаков.Українські сторінки життя і
творчості. Булгаков і влада, трагедія митця
|
Прочитати повість Булгакова "Собаче
серце",
Опрацювати підручник (Форзац в кінці)
|
Запишіть у зошит твори Булгакова, які забороняли
друкувати у Радянському Союзі.Чому?Знайдіть напишіть історію повісті
"Собаче серце"
|
3.
|
02.04
|
Михайло Булгаков "Собаче серце"
|
"Проблеми, які Булгаков піднімає у
повісті", Які з них актуальні і сьогодні (зиписати у робочий зошит)
|
|
4.
|
06.04
|
Курс.
Українські традиції та природа у творі Короленка «Сліпий музикант»
|
Це тема Гамарц Крістіни- дати розгорнуту
відповідь у зошит
|
Знайдіть описи української природи, як природа
допомогла хлопчику пізнати світ (усно)
|
5.
|
08.04.
|
«Собаче серце» як метафора соціальних
експериментів революційної доби
|
Скласти усно розповідь, яка розкриє тему уроку
|
Дати відповідь на запитання «Чому влада
забороняла публікувати «Собаче серце» (письмово)
|
6.
|
09.04.
|
Конфлікт натовпу, масової свідомості та
інтелекту, культури. ПЕРСОНАЖІ-ДВІЙНИКИ (Шаріков-Швондер)
|
ДАТИ ХАРАКТЕРИСТИКУ. Порівняти професора Преображенського та Швондера(у)
|
Дати письмову відповідь «Чому Преображенський і
Швондер не розуміли один одного?»
|
7.
|
15.04.
|
Розвиток мовлення (письмово) за повістю «Собаче
серце)
|
Дати розгорнуту відповідь на питання
«Дисгармонія, доведена до абсурду через втручання людини у закони природи»
(п.)
|
Записати у робочий зошит відповідь,
використовуючи цитати з повісті Булгакова «Собаче серце»
|
8.
|
13.04.
|
Курс. Короленко "Сліпий музикант". Історичний контекст, використання елементів героїчного епосу- народні думи, історичні пісні у творі
|
Записати приклади у зошит: істричних подій, народних дум, народних героїв, історичних пісень9
|
|
9.
|
16.04
|
Рей Бредбері "451* Фаренгейтом"
https://www.youtube.com/watch?v=Z3-lyvZkzuo&feature=youtu.be https://youtu.be/KI5kxslT_As |
Опрацювати форзац підручника ( на початку), прочитати роман
|
|
10.
|
22.04.
|
Тема знецінення культури.Провідні мотиви твору- книги(читання), пожежі, тотальний контроль,інакомислення
https://youtu.be/j4_tTHHtHqo |
Прокоментуйте моральний вибір героїв роману? (усно)У чому автор роману вбачає головну загрозу для майбутнього суспільства й окремої людини? (письмово)
|
|
11.
|
23.04.
|
Натовп і влада.Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
|
Дати характеристику головному герою Гаю Монтегу. (Усно)Чому він повстав проти суспільних законів? (письмово)
|
|
12.
|
27.04.
|
КУРС. Олександр Пушкін.Українські мотиви та образи у творчості поета
|
(Це тема Світлика Влада )
Записати назви 3 творів, у яких поет згадує Україну. З кожного твору записати образи та українські мотиви |
|
13.
|
29.04
|
Прочитати твір.
Додатеокова інформація у підручнику с.168-173 |
||
14.
|
30.04.
|
Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта
|
Сюжет та герої твору, особливості стилю письменника(усно)
Дати письмову відповідь на запитання "Що таке справжнє кохання?" |
|
15.
|
04.05.
|
КУРС.Жанрово- тематичне розмаїття поезій Олександра Пушкіна кримського періоду
"Мне вас не жаль,года весны моей","Я пережил свои желанья". |
( Це тема Герасімова Дмитра)
Краса української природи у творах періоду заслання. Уривок з поеми "Полтава"(Пісня друга "Тиха украинская ночь..." |
|
16.
|
06.05
|
Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі Е. Сігела "Історія одного кохання"
|
Запишіть композицію твору.
Хто оповідач у творі?Чому? Що читач знає про героїню уже на початку твору?(письмово) |
|
17.
|
07.05
|
Контрольна робота "Література ХХ-ХХІ століття. Життя, історія, культура."
|
Завдання на вибір 1) твір на тему: "Література ХХ-ХХІ століття. Життя, історія, культура." (з характеристикою прочитаних творів) або"2) тестові завдання https://drive.google.com/open?id=1AXatzxz99fWa5VTo5tT8ZwK_LVq1ReUP | |
18.
|
12.05.
|
Курс .Мотиви й образи в мариністичних поезіях Пушкіна "Погасло дневное светило", " К морю"
|
Це тема - Сиволап Алли
Проаналізувати поезії Пушкіна про море. Коли і де вони були написані? |
|
19.
20. |
13.05.
18.05. |
Позакласне читання К.Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко"
Курс. Вшанування О. Пушкіна в Україні |
Прочитайте твір. Дайте характеристику
головній героїні Записати п'ять пунктів до даної теми |
|
21.
22. |
19.05.
20.05. |
Позакласне читання К.Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко"
Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр |
Сюжет та проблематика твору
Скласти розповідь про твір, який найбільше сподобався з курсу за 9 клас ( усно) |
Немає коментарів:
Дописати коментар